čtvrtek 7. července 2016

Mýval s pandou na šedé...


Tyhle kousky už mám ušité nějaký ten pátek, 
jen zatím nebyl čas se Vám pochlubit :-)

Je to moc příjemný úplet z obchodu "Evik má látky".

Tím, jestli se jedná o mývala a pandu, jak uvádím v názvu, si tedy 100% jistá nejsem :-)))
Ale chytli mě za srdce.
Já tyhle šedivky můžu...

Objednávala jsem koncem března - to víte, já než se k té realizaci vždycky dostanu - takže teď už je bohužel vyprodaný, ale věřím, že ho časem paní zase naskladní :-)


Tepláčky jsou slabší, čepičku jsem udělala jen jednovrstvou, 
takže komplet je ideální na léto (samozřejmě pokud nevládnou tropy :-)))

O tom, jak šiji tepláčky a čepičky jsem se na blogu zmiňovala už několikrát.
Nebudu se tedy opakovat.

Jen zmíním, že jsem nešila podle střihu, ale podle tepláčků, které nám sedí.
Stačí jednoduše pěkně vyrovnat  a obkreslit (nezapomeňte přidat na švy :-))

Kdo by ale opáčko potřeboval, tak najde TADY a TADY,











Látky jsem tenkrát brala 2 m, což je množství, ze kterého se dá vytvořit už celkem velká kupa věcí.

Kromě těchto dvou kompletů jsem ještě Baru spíchla šaty
(hned co nafotím, tak se pochlubím)
a ještě mi pořádný kus zbyl.

Takže buď budou ještě nákrčníky, a nebo si pohrávám s myšlenkou, 
že bych úplet podžehlila ronopastem, abych ho zpevnila 
a ušila si z této látky kabelku.

Vzor se mi totiž moc líbí...

Nevíte někdo, jestli by to fungovalo?
Jestli by pružný úplet, i když podžehlený, na kabelce nezlobil?


Vaše Lady Tattooch

2 komentáře:

  1. Nádherné komplety, aj mne sa páči "sivá". Modelom to neskutočne sekne :-) No musím sa ja niekedy pokúsiť aspoň o tú čiapku.Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.