pondělí 2. listopadu 2015

Novinky z mé dílny


KONEČNĚ 
jsem se dokopala nafotit nové kousky (ještě mě kus práce čeká, ale tak aspoň něco).
Dnes se tedy můžou směle vydat do světa a třeba udělají někomu radost pod vánočním stromečkem, protože vánoční šílenství už se blíží!!!

Poznám to vždycky tak, že se mezi mými zákazníky postupně zvedá procento mužů :-)
A musím je pochválit!
Někteří výběr dárku řeší opravdu pečlivě a je vidět, že jim na jejich drahých polovičkách záleží.

No a pak jsou typy, co jsou schopní napsat 23. prosince večer, jestli se to do Vánoc stihne doručit...


NÁUŠNICE 



NÁMOŘNICKÉ PŘÍVĚSKY



K nim skvěle padnoucí NÁMOŘNICKÉ NÁUŠNICE.



Spolu jim to sluší :-)



SOVÍ PŘÍVĚSKY



Aby to ouškům nebylo líto, tak SOVÍ NÁUŠNICE.



A i tady je možné vše koupit jako SADU ZA ZVÝHODNĚNOU CENU!




Všechny novinky už jsou na Fleru (KLIK), i s popisem velikostí atd. 
A teď je ještě hodím i na FCB (KLIK) - tam samozřejmě pro mé věrné za příznivější, o 10 % nižší, ceny :-)

Omluvte, prosím, kvalitu fotek.
Podařilo se mi smazat všechny fotky v původní velikosti a zůstaly mi jen (opravdu malé) zmenšeniny, takže to vypadá, jak to vypadá :-/

A také mějte na paměti, že motivy, zasazené v rámečku, lze použít jakékoliv.
Takže pokud máte nějaký svůj nápad, sem s ním! Já ho mileráda zrealizuji :-)) 

Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.