neděle 29. listopadu 2015

První adventní ...


... je tu.

Hurááááá!
Předvánoční šílenství oficiálně zahájeno!
A já tenhle adventní frmol miluji.
Možná ho vlastně miluji víc, než samotný Štědrý den.

No a co dneska jiného ukázat, než adventní svícen.
V mém případě teda svícny.

Původně jsem si šla klasicky pro 4 svíčky, že si je nějak nazdobím.
Ty jsem koupila a při nákupu potravin v Lidlu, jsem narazila na balení 4 LED svíček.
Já mám tuhle LED variantu moc ráda, protože máme dvě malé děti, které "světýlka" moc zajímají a žárovička je tedy rozhodně pro zkoumání bezpečnější, než plamínek :-)
Takže jsem koupila i ty LED svíčky a svícny si udělala dva.

V obou případech jsem svíčky obmotala (oblepila) vánoční stuhou a provázkem ze slámy na ní přivázala dřevěný výsek s číslem.



KLASICKÝ SVÍČKOVÝ








LED - SVÍČKOVÝ






Krásnou první adventní neděli Vám přeji!!!


Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.