úterý 29. září 2015

Svítící větve


Tento kus přírody nám doma dělá parádu už nějaký ten pátek a mě pořád nepřestává bavit.
Proto jsem si říkala, že se s Vámi o tenhle jednoduchý nápad, musím podělit.

Už se zřejmě domníváte, že mám nějakou "větvoúchylku" (viz můj minulý návod KLIK) , ale já ty přírodní materiály miluji a tím, že nás obklopují samé lesy, jsou prostě větve a klacíky stále po ruce.
Navíc je to "za málo peněz, hodně muziky", což se na rodičovské dovolené hodí ;-)


Na tohle neobvyklé svítidlo budete potřebovat:
  • větve (čím pokroucenější najdete, tím to bude zajímavější - já mám z nějakého ovocného stromu)
  • vázu
  • pár šišek (nebo čehokoliv) na výplň vázy
  • světelný řetěz (takový ten, co dáváte o Vánocích na stromeček) - nejlépe takový, kde můžete různě měnit frekvence blikání.



Postup je nasnadě:
Větve pěkně naaranžujte do vázy. Tu můžete vyplnit například šiškami.
Teď na podzim by se daly použít i kaštánky, nebo žaludy...
Různě propleťte a omotejte světýlky. Moc hezky bude vypadat, když pár světýlek zavedete i přímo do vázy. Já měla kratší řetěz, tak už mi to nevyšlo.

No a už blikáte :-)



Já mám ráda větvolampu i v režimu "zhasnuto".

Ale když se začne stmívat, vždycky jí nedočkavě běžím zapnout, protože ta atmosféra, kterou vytváří je prostě úžasná.
Jak jsem psala výše, chce to řetěz, kde můžete blikání regulovat, přeci jen takové to rychlé problikávání by asi za chvíli bylo o epileptický záchvat.
Ale když světýlka nastavíte do nějaké pomalejší frekvence a oni jen tak ležérně na střídačku zhášejí a zase se rozsvěcí, je to uklidňující labůžo pro oko :-)




Vaše Lady Tattooch

1 komentář:

  1. Teprve dnes jsem narazila na Váš blog a tedy jsem velmi nešťastná, že to nebylo dříve. Tolik krásných a milých věciček pohromadě jsem neviděla. Moc dekuji a přeji krásné svátky

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.