neděle 29. března 2015

Velikonočně


Doufám, že období "nicnestíhám" už je pomalu na ústupu...
Asi mě zastihla jarní únava, či co. 
Mám v plánu spooostu věcí, ale nějak mi nejde začít. 
Přeletuji od jednoho k druhému, nic nedotáhnu do konce...
Vždyť i poslední článek tady byl před 14 dny!

Za tu dobu se nám nějak přiblížili Velikonoce.
Oblíbenost tohoto svátku se u mě s oblíbeností Vánoc rozhodně nedá srovnat.
Ale tak je to příležitost něco zdobit, tvořit, upéct, tak proč ne.
Úplně je nezatracuji :-)
Navíc mám holčičku, takže nás čeká příprava vajíček pro koledníky atd...
A to mě baví :-)

Asi před dvěma týdny jsem na zahradě natrhala zlatý déšť a pokojová teplota s ním dělá divy.
Je krásně rozkvetlý a musím říct, že ač žlutá nepatří mezi mé oblíbené barvy, tak k Velikonocům a jaru tak nějak patří a nám krásně rozsvítila domov :-)
Trošku jsem ho omašličkovala, aby nám ladil ke kuchyni, ve které jsou modré doplňky a tohle je výsledek.





Vajíčka jsem se snažila sladit s barvou stuhy a teda nebylo to až tak snadné, jak jsem si myslela.
Koupila jsme klasickou barvu na vajíčka a výsledek byl dost zvláštní...
Možná kdybych barvila čistě bílá vajíčka, které mám pocit se teď nedají nikde sehnat, bylo by to lepší. 
Já ale měla k dispozici jen ta klasická hnědá, a to v kombinaci s modrou udělalo podivně brčálovou...

Další zádrhel spočíval v tom, že jsme barvila vajíčka vyfouklá, tím pádem lehká.
Vůbec se nepotápěly, musela jsem je pod hladinou držet násilím :-)
Díky těmto manipulacím se kuchyně proměnila ve šmoulí ráj - všude modro...

No nakonec jsem vajíčka nabarvila akrylovými barvami.
Jako dokonalé to není, jsem si toho vědoma, ale když to člověk jen tak přelétne letmým pohledem, dá se to přežít :-)))


A v KIKu jsem ulovila tuhle zaječí trojici, tak jsem je spolu s vajíčky ubytovala v proutěném košíčku.
Vypadají spokojeně :-)


Moje malá pomocnice se také vrhla do barvení.
A opět jedno zjištění - polystyrénová vajíčka se vážně pro barvení vodovkami nehodí...
Chudák Barborka se asi půl hodiny mořila s jedním vajíčkem, a i tak to vůbec nechytalo.
Ale jí to bavilo a to bylo hlavní.
Navíc barvení vajíček pro koledníky nás teprve čeká, tak se bude moc vyřádit na nich :-)


Vaše Lady Tattooch

1 komentář:

  1. Jarní únava, to je prevít. Ono já jsem si před rokem říkal to samé. Že je to jarní únava, že to přejde. Ale on už byl červenec a nepřecházelo to. Prostě jsem byl přepracované. Náročné podnikání v Covidu se na mě podepsalo, já jsem nespal, nervy, zažívací problémy. Takže jsem musel zvolnit. Ale našel jsem službu virtuální asistentky, která mi řídí diář a dělá administrativní práce. To všechno přes internet. A ubralo mi to třeba dvě hodiny práce denně. Fakt paráda. :) Od té doby bez únavy. :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.