neděle 15. března 2015

Plesáme


Plesová sezóna v našem městečku se uchýlila ke svému konci a závěrečnou tečkou byl včerejší III. Benefiční ples.
A v tomto případě určitě platí "to nejlepší nakonec".
Tento ples je vždycky něčím výjimečný, nabízí zajímavé hosty, bohatý raut a prostě je tak nějak "na úrovni". 
A navíc je vše pro dobrou věc. 
Výtěžek je věnován na podporu místních neziskových organizací.

O lístky je potřeba se zajímat hned v začátku jejich předprodeje, protože poptávka v tomto případě značně převyšuje nabídku.
My jsme naštěstí lístky stihli a mohli tam být ;.-)



Letos byli hlavními hosty Dasha, kterou doprovázel Pajky Pajk Quartet  a Težkej Pokondr.
Dasha a Quartet mě vážně mile překvapili. 
Ona zpívala výborně, oni jí skvěle doprovázeli.
Zazněly různé covery známých i méně známých  písní, některé laděné tak trochu do jazzu.
Hráli zrovna ve chvíli, kdy jsme měli taneční náladu, takže jejích vystoupení jsme si vážně užili.

Pokondři přišli na řadu až cca hodinu po půlnoci, což je asi dobrý čas pro jejich předělávky notoricky známých diskotékových hitů, ale náš šálek kávy to není, navíc v tu chvíli jsme dostali hlad a přesunuli jsme se na raut. Není nad to si takhle pěkně časně ráno nacpat pupek :-)

Prostor mezi oběma hosty vyplnilo losování tomboly. Brousili jsme si zuby na kytaru a na poukaz v hodnotě 15.000,- na dovolenou a přáli si, aby jsme nevyhráli poukaz na tetování, který věnoval manžel. To by asi působilo divně, kdyby si ho šel vyzvednout :-)))

No nevyhráli jsme nic, a protože nás žrací orgie na rautu dost zmohli, kolem půl druhé jsem se odebrali domů. To myslím nejvíc ocenily moje nohy, protože na vysoké podpatky opravdu nejsou zvyklé.

O pití se mi staral převážně tento coctail bar, díky němuž jsem mohla pít moje NEJ pití, a to
Cuba Libre. 
Navíc všechny drinky nabízeli jak v alko, tak i nealko verzi.
To jsem ocenila hlavně loni, kdy jsem kojila.


Jako na každém místním plese byl i tady "fotokoutek", kde je možné nechat se plesově zvěčnit.
Je to myslím výborný nápad. Člověk je vyšňořený, tak je super udělat si památku.
Fotograf Vám hned vytiskne fotky a památka do rodinného alba je na světě :-)
Tohle jsou ty naše (přefotila jsem ty vytištěné fotografie, tak ta kvalita je trochu nižší).





Moje šaty byly kup měsíce.
Sehnala mi je kamarádka v sekáči - A TEĎ POZOR - za 19,- Kč.
Ne, opravdu jsem nezapomněla na nějakou tu nulu, vážně stály necelou dvacku ;-)

Jsou hodně ke krku, tak jsem řešila, co k nim za náhrdelník.
Nějak se mi ale ozdoby na krku nezdály, tak jsem si vyrobila takovou obr náušnici z peříček a bylo :-)
K náušnici jsem ještě doladila čelenku, bez které by to u mě na plese nešlo a dokonce jsem sehnala i kabelku do barvy.
A outfit byl na světě!



Podtrženo, sečteno - včerejší ples byl výborný!
Skvěle jsme si ho užili a už teď se těším na další ročník!

Vaše plesající Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.