neděle 21. února 2021

Na lovu v Látkobraní


Po hodně, hodně, hodně, hooooodně dlouhé době jsem si pořídila pár látek, což by mohlo nasvědčovat tomu, že se zase víc začnu kamarádit se svými stroji.


Takhle, nedošlo mezi námi k žádnému rozporu, ale dost se na našem vztahu podepsalo stěhování a můj pracovní zápřah...

Stav Štěpova šatníku ale dospěl do stavu, že mu je všechno malé.
Hodně vytáhl do výšky, takže nohavice nám končí v půli lýtek 
a z dlouhých rukávů se stali podivné tříčtvrťáky... 
Barunka našla nějaké to oblečení pod stromečkem, Štěpa měl ale logicky jiné vánoční priority,
 takže ten opravdu pomalu nemá co na sebe... Poslední rok, s drobnými výjimkami, 
po nákupech nechodím, tak jsem nemohla jeho garderobu doplnit. 
Když jsem se ale zamyslela, stejně mu nejraději dávám mnou ušité kousky,
 protože perfektně sedí, jsou z příjemných materiálů a ještě obvykle originálních vzorů.

A tak jsem se rozhodla opět oprášit staré dobré střihy a zašla na lov látek.
Kde budu lovit bylo více než jasné.
Obchod v místě, kde tedy nemusím platit poštovné, obchod našlapaný krásnými látkami a obchod, kde pracuje moje nejlepší kamarádka, takže mi může poradit s doladěním nápletů apod...
No tak takový je jen jeden!

















Zatím jsem vzala těchto pár kousků.

Medvědi, houbičky a duhy jsou pro Štěpu na trika, krásná hříbkově hnědá je na tepláčky a  husičky jsem vzala Barunce na tričko.

Tak mi držte palce ať se do toho zase po čase dostanu, výsledné kousky, 
pokud budou prezentovatelné, Vám sem nafotím :-)


Vaše Lady Tattooch

6 komentářů:

  1. Nádherné látky. Těším se na výsledek)))

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásná nadílka, těším se na výrobky.
    Ta látka s medvědy je úplně nej.
    U mě pokulhává realizace. Plánů mám, látky taky, je mi chybí čas.
    Přeji pohodový čas u šití.
    Lenka B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přesně, ten čas :-( Už mám teda 2 trička, jsem zvědavá, kdy doklepnu ty další dvě... Medvědi za mě taky topovka a ještě jak je to žakár, je to zase něco jiného, než úplet, z kterého obvykle šiji. Na ty se těším nejvíc...

      Vymazat
    2. Tedy vy jste drak...dračice. Těším se na fotky a na zážitky ze šití. Lenka.

      Vymazat
  3. Mátě moc pěkné látky. Já jsem nedávno taky nakupovala, tak mám doma teď docela velkou zásobu. Přemýšlím, co z toho spíchnu. Primárně to měla být trička na doma. Ale protože jsem teď koupila nejedno pracovní tričko s dlouhým rukávem pro sebe i pro manžela, tak z toho nejspíš vzniknou trochu jiné kousky. Takže tady taky trochu hledám inspiraci. :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.