neděle 3. března 2019

Barča háčkuje

Nedávno přišla Barča od Viktorky 
- pravidelní čtenáři už vědí, že Viktorka je její nejlepší kamarádka, 
která má neskutečně šikovnou maminku - KLIK-
 s tím, že jí teta naučila háčkovat 
a očka jí samým nadšením úplně zářila! 

Viktorky mamka zasela v Barče háčkovací semínko.
A znáte to, jak semínko nezaléváte, neroste Vám...
Já bych ho ráda zalévala, ale jaksi mi chybí voda, neboli o háčkování nevím naprosto nic... 
Jen ho tiše obdivuji...



Teta po ruce nebyla a tak mi nezbylo nic jiného, 
než usednout k YouTube, 
naučit se to také a semínko zalévat...

A vyplatilo se!
Po pár dnech nám tu vykvetla malá háčkařka, 
která si dnes sama vytvořila svou vlastní čelenku a nákrčník.

A tím sama, myslím opravdu sama!!! 
Vůbec jsem nepomáhala!
I obvod si u obou kousků stanovila sama.
Jediné na čem jsem se podílela, bylo závěrečné sešití nití.

Jsem na tu mojí květinku hrdá!!!





Nejvíc super je, že mobil, 
který Baru dostala k Vánocům a který samozřejmě hodně frčí, 
jde k ledu, jakmile se do Barčina hledáčku dostane háček s vlnou...

Je mi jasné, že moderní technice její generace prostě neunikne.
Pokud ale dá ve svém životě prostor i ruční tvorbě, 
bude strááášně moc ráda!






Díky Barče jsem i já objevila kouzlo háčkování 
a řeknu Vám, je to neskutečný relax...

Přemýšlet jen nad tím, jak a kudy prostrčit háček, 
pozorovat, jak Vám pod rukou očka pěkně přibývají... 
Úplný čistič hlavy :-)

D O P O R U Č U J I   !!!



A tady už výsledek Barborčina dopoledního snažení.


Čelenka a nákrčník z žinilky, která je neskutečně příjemná.

S tou Baru háčkuje nejraději, 
protože to háčkem č.9 rychle přibývá 
a výsledek je brzy vidět :-)








Baru už od příbuzenstva přijímá první objednávky.

Mě by se líbila deka, tak 2m x 2m, 
tak schválně také zkusím objednat :-D

Vaše Lady Tattooch

8 komentářů:

  1. To je tak krásné! Těším se, až bude malá větší a budeme tak spolu trávit čas. :-) Tak hezké tvoření vám oběma! :-D L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No smějeme se s Barčou, že jsme jak dvě důchodkyně, když s háčkama usedneme na gauč a jedeme :-)))

      Vymazat
  2. Super, Barborka je šikovnica po maminke. Ja som háčik nedržala v rukách dobrých 20 rokov, ale tuším ste ma navnadili.
    P.S.: modelke to veľmi pristane

    Majte sa pekne,
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Barčo, jsi jednička. Klobouk dolů.
    Musíte být na ni pyšná. I když ji to přejde, bude se v budoucnu k háčku, nebo jiné činnost vracet. Člověk by měl mít koníčka. Je to relax a taková psychoterapie.
    Dcera z této vlny, levandulové barvy, plete svetr. Vlna je příjemná a rychle to přibývá, žádný vzor, jen hladce, rovně, takový free oversize. Taky pletu po večerech. Velmi ráda šiju, ale prokládám to tu háčkem, tu výšivkou nebo teď pletením. Nevydržím u jedné činnosti.
    Přeji krásné jarní dny. Lenka B.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.