úterý 26. února 2019

Zvířata na petrolejové


Omezení prodeje na Fleru 
už se začíná malinko projevovat.

Mam čas na šití pro děti 
a tak je tu první várka letošního roku, 
která vylezla z mého stroje...



Tahle látka není jen tak ledajaká.
Okouzlil mě jak vzor, tak struktura.
Je to warmkeeper počesaná teplákovina, 
někdy také nazývána happy fleec.

Na její rubové straně je takový příjemný kožíšek.

Zdroj: www.mojelatky.cz

Koupila jsem jí koncem podzimu, 
že spíchnu Štěpovi něco teplejšího na zimu.

Tak má něco teplejšího na jaro...To moje načasování....














Látku můžete sehnat na MOJELATKY.CZ

Mají jak tuto petrolejově modrou, tak zelinkavou 
a dokonce mají i holčičí růžovou variantu.

Zdroj: www.mojelatky.cz

Růžovou už jsem si objednala pro Baru, 
jelikož mám ráda, když mají děti něco vzorově stejného 
a je tak jasné, že k sobě patří...

Za chvíli mě pošlou s těmito vzory do patřičných míst, 
tak si to musím užívat, dokud to jde :-))))



V šití pilně pokračuji, 
už mám i pár kousků pro Báru.

S těmi se pochlubím zase příště ;-)


Vaše Lady Tattooch

7 komentářů:

  1. Krásná látka a nádherná mikina i čepka i nákrčník.
    Těším se na další šicí počiny.
    Užívejte dnů, kdy ještě nosí, co se líbí i vám.
    Lenka B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! No jsem zvědavá, kam se jim časem ten styl "zvrtne". Moc si přeji, abychom byli stále aspoň malinko na stejné notě, ale velice dobře si pamatuji na svoje módní výstřelky a na zdvižené obočí a nechápavý výraz mých rodičů :-D

      Vymazat
    2. Dcera má jednobarevné období. Převládá šedá a černá. Občas mě překvapí kouskem, který bych u ní nečekala. Pouštím ji nakupovat oblečení samotnou. Má limit. Já sedím u kávičky a ona si běhá sama. Je celkem rozumná. Tedy v tomto. Bude ji 14.
      Syn má rád saka, košile a hořčicové manžestráky z HM. Většinou chce být jako "Tony Stark" a nechce již nic s dětskými motivy. Je starý jako vaše Barča.
      Opravdu krásně šijete. Těším se na další kousky. Krásné dny. Lenka.

      Vymazat
    3. Páni, syn takhle vytříbený vkus už v tak nízkém věku? To se u kluků moc nevidí... Ale myslím, že Vám jde pěkným směrem! Barča má také ráda jednobarevné kousky, taky preferuje černou, šedou a takové ty zemité tóny, což mi dělá radost, mám to radši, než motivy s Elsou a Annou, které okouzlují ještě spoustu jejich spolužaček... V obchoďáku už radši lítá po oblečení, než po hračkách, ještě občas dovolí nějaký ten infantilnější motiv, ale myslím, že už to za chvíli taky bude čistě na ní :-)

      Vymazat
  2. Moc krásné vzory a krásně ušito. Těším se na další várku! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jájo, na vašich dětech je na první pohled i bez tepláků vidět, že patří k sobě ;-) ale barvička teda eňo ňuňo! A nezoufejte, v únoru je sice už jaro, ale aby nám v březnu ještě zima neukázala, zač je toho loket takže Štěpik to unosí :-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.