čtvrtek 4. října 2018

Drakiáda


Když jsem byla malá, 
táta mi vždycky na podzim vyrobil draka, resp. hvězdu. 

Poctivou, pěkně ze špejlí a balícího papíru, s ocasem z krepáků 
a šňůrkou ze staré bavlnky z mamčina šití (namotané na tužce),  
 po které jsem pouštěla vzhůru do nebes psaníčka...

A teď v roli dědečka tu hvězdu dělá pro mé děti 
a já jsem tak trochu naměkko z toho, 
jak moc v nich vidím sebe.

I po těch nemálo letech se mi přesně vybaví ty pocity nadšení, 
které jsem u pouštění draka měla, 
jak jsem se na to vždycky těšila a jak jsem si to užívala...

Jsem strašně ráda, 
že budou mít taky tyhle hezké podzimní vzpomínky...












Vaše Lady Tattooch

1 komentář:

  1. Taky jsme vyráběli draka ze špejlí. Někdy nelítal.
    Máte krásné vzpomínky a děti budou mít také.
    Krásný podzim. Lenka B.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.