sobota 15. září 2018

Pro Julinku


Tak strašně to letí...
Je to jako včera, co jsem šila TUHLE sadičku pro Amálku...
Amálka už chodí do školky 
a do rodiny jim přibyla její sestřička Julinka.

Ani jí jsem nemohla ochudit o dárečky 
a tak jsem pro holky připravila tyhle drobnosti...

Článek teda není úplně aktuální, na fotečky jsem nějak zapomněla 
a tak Vám je představuji až dnes, kdy je Julince už téměř 5 měsíců ...
Pozdě, ale přece :-)





Chtěla jsem pro holky něco, co by měly obě.
Něco, z čeho by bylo hned zřejmé, že tyhle dvě k sobě patří.
A tak jsem jim namalovala  a ušila tyhle dva zajdy...
Většího a menšího.

Výsledek  mě mile překvapil a tak podobné sourozenecké sady měkoučkých hraček 
brzy přistanou i na mém e-shopu.
Přijde mi to jako dobrý dárek, když jdete omrknout čerstvě narozené mimčo, 
co má sourozence a vy chcete obdarovat oba :-)
Ale o tom někdy příště...



Čelenky a klipsík jsou samozřejmostí :-)



Taky měkoučká deka, 
která zahřeje či poslouží jako hrací podložka...



No a Amálce kabelku na poklady, 
to je pro malou parádnici prostě nutnost :-)






Ještě vše pěkně zabalit a šup s tím za holkama :-)



Vaše Lady Tattooch

5 komentářů:

  1. Krásne darčeky a tí zajkovia sú super :-)
    A balenie už len čerešnička na torte.
    Pekný víkend

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, můžu se zeptat jake barvy na textil používáte? Snažím se sehnat nějaké nezávadné už pro děti od narození a všude narážím jen na od tří let. Moc děkuji za odpověď. Jinak Vaše výrobky jsou naprosto uzasne a jedinečné. S pozdravem, Kateřina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, používám barvy od Centropenu, který garantuje jejich zdravotní nezávadnost a vhodnost pro děti. Věřím, že to zahrnuje všechny věkové kategorie... A moc děkuji za pochvalu!

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.