sobota 18. listopadu 2017

Harémky pro Štěpu


Mám pocit, že každý můj následující článek 
by měl začínat slovem KONEČNĚ...
Mám Vám toho tolik co říct
a nějak nezvládám články vkládat,
a to ještě ani nezačalo to pravé předvánoční šílenství.

Pokusím se nějak efektivněji uspořádat svůj čas 
a snad se to zlepší...

Dnes tedy trocha šití.

KONEČNĚ má Štěpa nové harémky !!!
Jsou to takové první vlaštovky.
Další snad budou brzy následovat...

Hořčicová barva patří už nějaký ten čas k mým největším favoritům.
Jedny tedy celohořčicové, druhé šedé s kapkou hořčice :-)

Hořčicová teplákovina je z Látky-šití,
šedá s křížky je z Domu látek.
Hořčicové knoflíčky jsou z eBay.




















Vaše Lady Tattooch

6 komentářů:

  1. To je moc pěkné "konečně" - sluší a moc se mi líbí dekor, barevná kombinace a vůbec celková stylizace :-) Zkrátka - je to SUPER! Hezké dny A.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná barva, krásné detaily, krásný model...:-) A to "konečně" znám moc dobře, také mám pocit, že mi tím začíná každý článek:-D A kolik je toho ještě jen v hlavě...:-) a kolik nedodělků v šuplíku:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné nohavice, aj model :-ň Škoricová farba sa v poslednej dobe aj mne akosi zapáčila...

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.