sobota 28. ledna 2017

Gorjusskové batůžky


Předminulý víkend byl ve znamení oslav.
Neslavili jsme my, ale dvě Barborky kamarádky ze školky.

Baru šla tedy v sobotu na jednu a v neděli na druhou narozeninovou party :-)

A když se jde na party, 
musí se vzít samozřejmě nějaký ten dáreček.

Vyrobila jsem každé holčičce sadu šperků 
(ty jsem bohužel nestihla vyfotit),
no a spíchla jsem jim batůžek :-)




Osvědčila se nám teď velikost, kterou šiji z obdélníků o vel. cca 35 x 50 cm.
Výsledný batůžek má asi 32 x 42 cm.
Do něj už se toho vejde poměrně dost 
a zhruba šestiletí člobrdové ho mají tak akorát :-)  

Postup šití jsem tu už uváděla, najdete ho TADY.



Gorjuss holčičky, které zdobí batůžek,
 pocházejí z tohoto panelu,
který jsem za cca 200,- Kč koupila na AliExpressu, 
Seženete konkrétně TADY nebo TADY.
Prodává je více prodejců.

Najdete na něm nejen velké, 
ale i malé panenky, 
které se třeba skvěle hodí na dozdobení kosmetických taštiček, nebo tak :-)





Pak už jsem jen vystřihla 
jsem přichytila na přední díl a obšila cik-cak stehem :-)




Tak snad se batůžky a ostatní drobnosti líbily 
a budou věrně svým novým malým majitelkám sloužit :-)


Vaše Lady Tattooch

2 komentáře:

  1. Krásne batôžky si ušila, určite potešili, aj milý motív...škoda len, že si nestihla vyfotiť aj tie sady šperkov. Baby boli spokojné???
    Pekný podvečer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vždycky všechno dělám na poslední chvíli a pak to tak dopadá, sotva jsem to stihla zabalit, natož vyfotit :-))) Musím se polepšit :-)

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.