sobota 19. března 2016

Ušila jsem první kabelku


Když jsem si pořizovala před půl rokem šicí stroj, chtěla jsem ho hlavně proto, abych si mohla šít kabelky a hračky pro děti.

Pár hraček už jsem ušila, ale kabelka byla zatím tabu...

Tak a je to tady!
Moje kabelkové "poprvé" je za mnou :-)



Do této látky jsem se zamilovala už když jsem Barče šila obal na tablet (KLIK).
Skvěle ladila s kouskem červené koženky, který jsem měla doma a která zase pro změnu ladí s mým novým červeným kabátkem (pláštěnkou).

Takže souhra po všech směrech :-)

No je to takové moje prvorozeňátko milované.
A už teď se těším až se naše kabelková rodina rozroste :-)



Ušití rozhodně nebyla žádná věda.

V podstatě se jedná o dva obdélníky sešité po 3 stranách. 
Vrchní je kombinace kočičkové látky a koženky.
Vnitřek jsou bílé hvězdy na šedé podžehlené ronopastem, aby kabelka pěkně držela.
.
Hvězdy, kočičky i ronopast jsem kupovala TADY.

U vnitřního hvězdičkového dílu jsem si nechala cca 10-15 cm nesešitých, abych mohla po sešití přetočit.

Pak už jen stačí vnější kočičkovou vrstvu přetočit naruby, tedy kočkami dovnitř, hvězdičkovou nechat hvězdičkami navrch.
Hvězdičkovou část vložit do kočičkové (látky jsou tedy "hezkým k hezkému").
No a u horního okraje sešít. 
Systém je vlastně podobný, jako kdybyste šili TYTO košíčky.

Při sešívání ještě mezi vrstvy zastrčím popruh, ven mi tedy trčí jen jeho konce.
Popruh jsem dělala také z koženky.

Pak už jen dírou v podšívce přetočím a je skoro hotovo.

Posledním krokem je "zahnout" dolní rohy, aby se na kabelce vytvořilo takové dno.
U rohů postupuji stejně, jako paní v TOMTO videu u rohů kosmetické taštičky.

Tahle prvotinka je zatím bez zapínání. Je dost hluboká, tak to ani moc nevadí, ale určitě příště použiji do podšívkové vrstvy magnetické zapínání.
Časem si možná troufnu i na zip :-)





Vaše Lady Tattooch

2 komentáře:

  1. Nádherná taška, krásne prevedenie. Takéto komplikované zatiaľ nešijem :-) možno časom.
    Pozdravujem,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdání zřejmě klame, protože tahle taška vůbec komplikovaná není :-) Já bych nic než "primitimismus" nesvedla, šiji také jen chvilku a tohle byla hračka :-) Tak seberte odvahu a šup do toho, určitě se povede!

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.