neděle 25. října 2015

Kdo si dlabe, nezlobí ...


Baru měla v týdnu ve školce zahradní slavnost, kde se mimo jiné dlabalo a bavilo nás to natolik, že jsem si zadlabali i doma :-)




Dýně se usadily na okně a myslím, že ji to tam moc sluší.
Doporučuji vydlabat opravdu dostatečně, jak tam zůstane moc dužiny, dýně se začne rychle kazit.

Rozsvítili jsme je pomocí těchto LED svíček z Ikei.
Na takovéhle příležitosti jsou naprosto ideální.
Já je vlastně používám skoro do všech svícínku. Přeci jen jsou děti ještě dost malé a tohle je bezpečnější způsob, než klasický oheň :-)





A co vy? 
Už jste letos dlabali?
Nebo na to dlabete?
Připadá Vám to moc "americké"?

Třeba s Valentýnem já tenhle problém mám, ale Halloween mi nevadí.
Vůbec by mi nevadilo, kdyby se u nás taky slavil.
Pro děti na vyblbnutí - ideální :-)

Krásnou neděli Vám přeji!
Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.