pátek 17. dubna 2015

Kamínkové tvoření


Tentokrát pár novinek z mé dílny.

Toto spojení kamej rámečků a blýskavých kamínků mi dělá velkou radost.
Chystala jsem se na něj už dlouho a jsem ráda, že dnes KONEČNĚ (přes počáteční technické problémy) můžu představit první vlaštovky:-)

Další budou určitě následovat. 
Tímto způsobem lze totiž zpracovat jakýkoliv motiv a já jich mám "v šuplíku" pěknou řádku.
Také se tím pádem otvírá možnost výroby na zakázku, tedy motiv, který si zákazník sám vybere.

Vše samozřejmě i s cenami naleznete u mě na FCB a na Fleru (tam bohužel s 10% přirážkou), proto pokud nemáte Facebook, mě klidně neváhejte kontaktovat na mailu ladytattooch@seznam.cz.

Dnes Vám představuji brože, přívěsky, prsteny, náušnice a spony do vlasů. 
Budou i čelenky a menší náušničky.

Tak snad se budou líbit!





Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.