neděle 5. dubna 2015

Můj doping jménem shopping - JARNÍ ČEPIČKY

Dnes pár tipů na jarní čepičky za slušné ceny.

Pro ty, co si potrpí na značky nebo ověřenou kvalitu, to asi nebude :-)
Vše je koupeno na AliExpressu, tedy Čína.
Znáte? 
Prostě takový shluk asijských obchodníků, převážně s oblečením ( i když někdy se nestačím divit, co vše se tam dá sehnat :-).
Nákup je poměrně jednoduchý, platit se dá kartou a mají to tam i celkem ošetřené proti nějakým podvodům (prodávající obdrží platbu až ve chvíli, kdy Vy Ali sdělíte, že jste s nákupem spokojení).

Já jsem také fanda notoricky známých značek jako Lindex, Next, H&M apod... A je pravda, že mi už párkrát z Ali doputovaly kousky, které byly spíš karikaturou na nabízený produkt, ale někdy se zadaří a zrovna tyto čepičky mě nezklamaly.

Když jsem na začátku března objednávala tyhle kulíšky, říkala jsem si, že už je asi ani neužijeme.
V té chvíli se vše za oknem tvářilo, že zimu už můžeme definitivně považovat za ukončenou.
No počasí mi vyšlo vstříc a nám se na tohle bláznivé počasí teď celkem hodí :-)
Líbilo se mi, že šly objednat jak v "klučičí", tak i "holčičí" verzi, takže když je Baru a Štěpi nasadí, je hned jasné, že patří k sobě :-)
Jsou krásně pružné, takže i když se jedná o jednu velikost sedí oběma.
I materiál je příjemný, nic "kousavého".

Já je koupila za necelé 2,5 USD (cca 63,- Kč)/ks a objednat se dají například TADY.




Další úlovek je tahle úplně obyčejně vypadající čepička, ale na hlavě vypadá úúúúžasně!
Je to takový ten "šmoulí" střih a mají jí ve více barvách. 
Je slabší, moc příjemná a na hlavičce krásně drží.
Je spíš na menší děti, Barče (4 roky) je malá, ale Štěpánek (1,5 roku) si v ní krásně frajeří.

Já kupovala za 1,75 USD (cca 44,- Kč) a objednat můžete třeba TADY.




No a tuhle "vikingovku" jsem vzala jen tak ze srandy, na zkoušku, a nakonec jsem byla také velmi mile překvapená.
Je příjemná a opět udělá na hlavičce velkou parádu.
Zase spíš pro menší hlavičky.

Stála mě 3,37 USD (cca 84,- Kč) a k mání je například ZDE.


Jinak poštovné je na Ali ZDARMA! 
Nebo aspoň já si vždy vybírám takové prodejce, kteří zasílají do ČR zdarma.
Škoda, že tahle praxe nefunguje i u eshopů tady v Čechách :-/

Vaše čepičkami vybavená Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.