čtvrtek 15. ledna 2015

Penne náhrdelník


Po delší době opět článek s návodem na výrobu něčeho pěkného :-)
Včera nám totiž, kvůli nepřízni počasí, odpadlo odpolední lyžování, tak jsme se daly s Barunkou do vyrábění.
Jde o náhrdelníky z těstovin - jednoduché, levné a ve výsledku myslím docela povedené.

Potřebujeme:
  • těstoviny Penne
  • barvy (já použila akrylové)
  • bezbarvý lak na nehty
  • tavnou pistoli
  • řetízek (nebo klidně provázek, gumičku apod.)

Nejprve přijde na řadu barvení. 
Dělala jsem 2 vrstvy a po zaschnutí ještě nalakovala bezbarvým lakem na nehty.
Zafixuje barvu a dodá lesk :-)


Poté jsem tavnou pistolí přilepila těstoviny k sobě.
Lepí se ty, co jsou nad sebou.


No a pak už jen zbývá jednotlivé díly navléknout na řetízek (protáhnout vrchní těstovinou), přidělat zapínání a je to!

Dolní foto je bez blesku, vynikne na něm skutečná barva náhrdelníku

No a pokud doma máte nějaký ten korálek, může vzniknout i takovýto druh.
U něj jsem postupovala tak, že jsem korálky a těstoviny navlékla na pevnější drátek, na koncích udělala očko a to přidělala na řetízek.


Celou tuhle "akci" jsem ale realizovala hlavně kvůli Barče, abych jí zabavila.
A povedlo se!
Docela jí to chytlo, barvila těstovinky jak o závod a i její výsledek stál za to :-)


Její variantu jsem navlékla na slabou gumičku, aby si mohla náhrdelník přetahovat přes hlavu.


A tady malá ukázka v praxi :-)



Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.