čtvrtek 1. ledna 2015

Novoroční předsevzetí

Všechny Vás vítám v roce 2015!!!

Na přísloví "Jak na Nový rok, tak po celý rok" moc nevěřím. 
To by většina světa měla celoroční kocovinu :-)

Ale na předsevzetí, na ty věřím...
Je jasné, že často nepřežijí ani první týden nového roku, ale zkusit by se to mělo :-)

A tady jsou ty moje:
  • Pokračovat ve svém hubnutí
Kdo mě zná, ví, že už od léta hubnu a jelikož by to ještě 2-3 kilíčka chtělo, budu dál pokračovat. Přes Vánoce jsem režim trochu polevila, takže je načase se k němu zase vrátit.
Věřím, že nejsem jediná s hubnoucím předsevzetím, a tak jsem se rozhodla, že tu teď občas budou posty s mým jídelníčkem. Pro inspiraci. Mě už se podařilo shodit 8 kilo, tak se ráda podělím o to, jak. Podrobněji o tom v nějakém dalším článku :-)

  • Víc spát 
Málo naspaných hodin, to je můj velký problém. 
Chodím spát ve 2 - 3 hodiny ráno, a jelikož mám dva budíčky, které se nedají nastavit na pozdější hodinu a jsou dost nekompromisní (ano myslím mé dvě děti), tak obvykle musím z pelechu okolo 6 - 7 hodiny :-( 
No a 4 hodiny spánku denně - nic moc. 
Moje pozdní ulehání je způsobeno především tím, že přes den toho moc nestihnu (kdo má děti, ví o čem mluvím). 
Takže když večer zalehnou, nastává můj čas - vyřizuji objednávky, vyrábím, to co má být druhý den odesláno a brouzdám internetem... Problém je, že v tu chvíli vůbec nejsem ospalá, mám nejvíc energie. Proto mě to nenutí zalehnout...ale ty rána! 
Pár dní za sebou se to zvládnout dá, ale u mě je to poslední dobou neustále a už to trochu cítím...
No a s nedostatkem spánku souvisí i další předsevzetí.

  • Víc číst
Ke knížkám se totiž dostanu jen před spaním. No a když jdu spát takhle pozdě, obvykle mé oči nevydrží víc než jednu , maximálně dvě stránky :-(
Proto počet mých knih, přečtených za rok, je žalostně malý, a je to škoda. Mám knížky ráda...
Tak snad to letos vytáhnu :-)

  • Vytvořit minimálně jednu fotoknihu
A nemyslím takovou tu fotoknihu, jak si někde objednáte.
Myslím fotoknihu vlastní výroby.
Chtěla bych si tak jednou za 2 měsíce dát vyvolat fotky a postupně lepit a tvořit, pohrát si detaily. Psát k fotkám komentáře, zdobit je různými obrázky. 
No prostě scrapbooking v plném proudu :-)
A s tím se pojí i další předsevzetí:

  • Víc fotit
Jednak mě teda focení poslední dobou hodně baví a hlavně, když vidím, jak ten čas s dětmi rychle utíká, jak rychle mi rostou před očima, chci mít co nejvíc fotovzpomínek.

A samozřejmě:

  • Hooodně blogovat!
Myslím, že to nejsou žádné nedosažitelné cíle, tak snad se s nimi hravě poperu :-)


Tady ještě pár foteček, jak přivítaly rok 2015 naši přďoláci :-)






A pro mě ještě jedna zásadní věc, která k novému roku patří, a to 
NOVÝ DIÁŘ!
U mě letos tenhle sovičkový od Albi.


Tak snad bude diář svědkem samých veselých a radostných zážitků a to samé přeji i Vám a Vašim diářům!
Dnes totiž bylo na naše konto vloženo 365 nových dní. Utraťme je za ZDRAVÝ, štěstí a lásku!
Přeji Vám celoroční úsměv na rtech!


Vaše Lady Tattooch


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.