pondělí 13. dubna 2020

Velikonoce 2020


Tyhle Velikonoce prý měly být jiné. 
U nás se moc jinakostí nekonalo. 

Vajíčka jsme barvili jako obvykle, perníčky jsme si také upekli,
 i nějakou tu mlsku ke kafi v podobě šlehačkové rolády 
(recept TADY) jsme ukuchtili.
Jen těch cizích koledníku bylo méně.

Ale i to mělo své výhody - nemuselo být tak naklizeno, 
koleda mohla proběhnout v pyžamech 
a dopoledne mohly děti s tatínkem prorybařit...

Takže vlastně pohoda...
























Vaše Lady Tattooch


2 komentáře:

  1. Jani, nádhera, jako vždy :) A zamilovala jsem se do vašeho válečku (pokaždé sníme třičtvrtě perníčků neopolevovaných) a taky do smršťovaček. Ať žije kvítí! Prosím, prosím: odkud jsou? Dííík. B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, tak smršťovačky na vajíčka jsem náhodou někde koupila už loni, jen jsem je tak bezpečně uložila, že jsem je našla až letos :-)) a už právě vůbec nevím, kde jsem je koupila :-/ No a váleček je vážně skvělá věc, na zdobení u nás totiž obvykle nedojde a takhle vypadají perníčky dobře i bez zdobení. Tenhle jsem dostala od Kristýnky a je z Orionu, ale když zadáš do googlu "embusovaný váleček", vyjede ti jich hoooodně!

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.