neděle 1. prosince 2019

Adventní kalendář na poslední chvíli

Letošní adventní kalendář jsem stíhala s odřenýma ušima.
Když jsem včera (30.11.) půl hodiny před půlnocí 
neměla nachystáno lautr nic,
do smíchu mi moc nebylo. 

Mojí nestíhací depresi umocňovaly ještě sociální sítě, 
kde se to fotkami vzorně nachystaných adventních 
pytlíčků, krabiček, obálek a všemožných jiných udělátek jenom hemžilo.

Ale dala jsem to!
Spát jsem šla sice až před třetí hodinou ranní, 
ale za ty ranní jiskřičky v očích to stálo!


Stejně jako loni jsem vsadila na Lego.
Nějak mi postupem let došly nápady na 48 drobností, 
které by nebyly jen o cukru...
Takže každému koupím menší lego, 
a to rozdělím do 24 pytlíčků - což je ta část, 
která je trochu časově náročná, 
obzvlášť po půlnoci mi ty lego návody připadají nějaké složitější...

Důkazem byl fakt, že mi po rozdělení prvního lega zbyla hrst 
poměrně důležitě vyhlížejících lego kousků, takže znovu...



No a pak vždy jeden papírový pytlíček pro Štěpu 
a jeden pro Barču uložím do plátěného pytlíčku s číslem.
Ty jsem si našila už před lety a zůstávám jim věrná, 
protože jednak moc hezky dekorují interiér 
a už jsou tradiční součástí našeho adventního zdobení,
 a jednak je to velice praktická záležitost...




U nás se věří, že adventní kalendář plní Ježíšek,
ne jinak tomu bylo i letos a i letos po sobě zanechal Ježíšek 
pár "šlápancových" důkazů, 
které celé to kouzlo kolem adventního kalendáře vždycky ještě umocní.






Dneškem pro mě můj milovaný podzim končí a nastává vánoční chystání, 
které si letos míním užít!




I vy si advent krásně užijte,
všechny stresy nechte odfouknout posledním podzimním větrem, 
předvánoční radosti si nenechte ničím narušit 
a vychutnávejte si je plnými doušky!!!

Vaše Lady Tattooch

2 komentáře:

  1. Jájo, nádhera !!!! Děkuju za nápad s tím legem, moc tě zdravím a přeji ti krásné a pohodové Vánoce .... Marki

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.