pondělí 28. října 2019

Skřítkovská čepice


Zvykli jsme si teď na teplé dny, 
kdy čepice nebyla pomalu ani potřeba.
To má prý ale skončit 
a babí léto má vystřídat podzim v plné síle.
Ostatně už dnes myslím dost přituhlo...

Je potřeba se na tuto změnu připravit 
a mít hlavu a hlavně uši v teple.

Proto jsem si moc oblíbila tuhle skřítkovskou čepici.
Má jednak úžasně roztomilý tvar, 
ale hlavně krásně zakryje ouška.
Praktické šňůrky lze zavázat, 
nebo nechat jen tak volné, obě varianty vypadají dobře.

Já šila z úpletu, ale můžete do vnitřní části dát třeba flees 
a čepička bude sloužit nejen na podzim, ale i v zimě.



Střih je volně dostupný 
na těchto německých stránkách - ZDE.

Zdroj:https://www.frau-mathilda.de/shop/produkt/ebook-hampelmuetze-von-frau-mathilda/

Vím ale, že spousta švadlenek 
má s cizojazyčnými stránkami problém, 
tak snad nevadí, 
- když je střih zadarmo a nikoho tím tedy neokrádám
že Vám PDF vložím přímo SEM na blog.

Návod je sice také v němčině, 
ale myslím, že podle obrázků 
lze postup snadno pochopit :-)









Poslední dobou jsou u nás nemocná ouška celkem žhavé téma, 
takže čepička, která je zakryje a nevysouvá se je prostě nezbytnost.

Věřím, že si tuhle skřítkovskou oblíbíte jako já.

Tak hezké chvilky u šicího stroje přeji!

Vaše Lady Tattooch

3 komentáře:

  1. Děkuji za odkaz na disk. Hned jsem si uložila, tyhle čepice se mi moc líbí a teď konečně budu mít podle čeho ušít. Líbí e mi vaše kombinace k ostatnímu oblečení, také bych tak chtěla sladit:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne čiapky aj modelka s modelom :-) Super zladené do posledného detailu...
    Pekný vešer

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.