čtvrtek 16. května 2019

Koník pro Zuzku


Když Barborka razí na oslavu narozenin některé ze svých kamarádek,
snažím se vypátrat, jaké zvířátko by dané kamarádce udělalo radost.

Šila jsem už kočky, pejsky i zajíce.
Když jsem se zeptala Zuzanky, 
její odpověď zněla KONÍK,
no s tím jsem nepočítala...

Ale vzpomněla jsem si, že "něcojakokoník" 
už tu jednou bylo -  KLIK


A tak se zrodil KONÍK PRO ZUZKU.

A koníka doplnila kabelka, taktéž koníková,
a protože má Zuzka i mladší sestřičku, 
zrodila se i jedna kabelčička pro ní.








A protože má Zuzka neskutečně šikovnou maminku, 
která vyrobila všem účastnicím oslavy tyhle nádherné masky 
a dokonce jednu poslala i Štěpovy...




 ... vyrobila jsem jí také malou pozornost.

Domácí musli, takový můj dárkový evergreen 
a plátěný obal na chleba.





Vaše Lady Tattooch

2 komentáře:

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.