neděle 8. října 2017

Podzim

Ty barvy, ty tvary, ty vůně . . . ten podzim.

Opět, jako každý rok, se mi potvrzuje, 
že podzim je mým nejoblíbenějším ročním obdobím.
Je mi v něm dobře a nevadí mi ani plískanice, 
které k němu patří.

Dnes pár fotek z podzimních toulek...






















































Vaše Lady Tattooch

6 komentářů:

  1. Jak já ten podzim miluju! To se ani nedá slovy popsat, ale mám pocit, že tyhle fotky to dokázaly obsáhnout. Nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tenhle podzi miluju, ach jo a zase houby, to už se nedá vydržet ať se podívám kam se podívám všichni nosí koše hub...já chci konečně jednou bejt v Čechách a jít na houby tohle už vážně nedám místo toho se u nás potím jako čuně a dokonce ještě teď musíme mít zaplou klimatizaci...fotky máš .plně super mě přenesly do podzimu tam doma..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No houby se nám tu nějak přemnožily :-) Už je nemůžu ani vidět, ani cítit, ani konzumovat... Ale hooodně jsme nasušili a v zimně myslím, že je opět oceníme ;-) Podzim miluju a jsem moc ráda, že se nám tu ty roční období tak pěkně střídají, člověku se to pak nezajídá ;-)

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.