středa 2. listopadu 2016

Vidím to černobíle...


Dneska je na trhu takových látek, těch barev a motivů!

A já si nakoupím tohle...
Nebude to už nějaká psychická porucha?









A pozor, tahle černobílá úchylka, 
co mě v posledních dnech postihla,
 se netýká jen látek...

A to jsem zdaleka nevyfotila všechno černobílé, co mě doma obklopuje...





Zřejmě má mysl vyrovnává tu nádhernou barevnost, kterou přináší podzim...

A co z těch látek bude?
Nechte si překvapit!
Vše řádně blogersky zdokumentuji!

Jo a pořídila jsem je u svých dvou látkových favoritů:
a


Vaše Lady Tattooch

4 komentáře:

  1. Naťahujem sa ku Vám :D Ja milujem čierno biely štýl. A tie látky s pluskami sú úžasné. Musím sa asi naučiť šiť aby som mala také krásne veci ako vy :)

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic na tom není a ta radost z vlastnoručně ušitých výtvorů, to je nepopsatelné! Takže vzhůru do toho!

      Vymazat
  2. Krásne látky si kúpila, aj mne sa v poslednej dobe páči čierno-bielo-sivá kombinácia :-)
    Som zvedavá, čo z nich bude, nechám sa prekvapiť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No plánů mám spooooustu, tak snad budou nové výtvory přibývat brzy! :-)

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.