neděle 29. května 2016

Jak se šije na zahradě...


Mám za sebou první měsíc v práci.

Dostala jsem se do toho po těch 5-ti letech mateřské celkem snadno.
Práce mě baví.
Utíká mi to tam (nesnáším práce, kde si sice moc nemáknete, ale čas se šíleně vleče) a není vůbec od věci chvilku od toho dětského štěbetání vypnout.

Jen toho času po práci je zoufale málo :-(

Po práci do školky, po školce obvykle na nějaký kroužek, pak nákup...
Pokud kroužky a nákupy nejsou, jsme na zahradě, aby se děti provětraly.
Člověk dovalí domů kolem 6. hodiny a musí ještě uvařit, trochu uklidit a už aby šel koupat, ukládat a uspávat...

Nestěžuji si, takhle to prostě je, takový je život s dětmi a péčí o domácnost.
Takhle to má myslím téměř každá máma.

Pokud ale máte milión koníčků kolem, které byste chtěli stihnout, musíte vymýšlet způsoby, jak je do té každodenní rutiny nějak "propašovat" :-)

Třeba jako šití.
Večer, kvůli hlučnosti stroje, šít nemůžu a jindy na to není časoprostor...

Tak jsem si zařídila šicí koutek venku na zahradě.
Zahradní stůl je teprve v procesu plánování, tak se zatím musím trochu krčit u dětské Ikea soupravy,
ALE ŠIJU!

Skloubila jsem tedy příjemné s užitečným - dětičky pobíhají na vzduchu a užívají si zahrady, kterou milují, já nad nimi držím dozor a při tom tvořím.

Ještě, že máme takovou MEGA prodlužovačku ;-)






Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.