pátek 29. dubna 2016

Kapsář do školky


Jak jsem psala v minulém článku (TADY) končí mi trochu předčasně mateřská a Štěpánek tím pádem v pondělí nastupuje do školky.

Jednou z nezbytných věcí, které každý školkař potřebuje, je kapsář.
A tak jsem opět usedla ke stroji a tvořila...

Látka s medvídky, kterou momentálně nabízí Miruš, mě naprosto učarovala.
Takže volba byla jasná!
Stačilo mi půl metru a ještě zbylo na baťůžek.

Kapsář je jednoduchý a trochu vyztužený, aby pěkně držel tvar.
Pokud by si chtěl někdo ušít podobný, má na konci článku fotonávod :-)
Určitě zvládnou i začátečníci.










JAK NA KAPSÁŘ



Výsledný kapsář má rozměry 36 x 51 cm.
Abyste takovéto velikosti dosáhli, budete potřebovat střihnout 2 velké obdélníky na "tělo kapsáře" o velikosti 39 x 54 cm (přední díl mám medvídkový, zadní díl z hnědého manšestru).

Dále budete potřebovat obdélník o rozměrech 39 x 37 cm na velkou kapsu (já mám z manšestru) a jeden obdélník o velikosti 39 x 27 cm na menší dvojkapsu (já mám medvídkovou)

Velký medvídkový přední díl jsem podžehlila ronopastem.




Obě kapsy (větší manšestrovou i menší medvídkovou) zahněte na jedné delší straně, aby byl horní okraj kapes pěkně začištěný.




Poté přiložte menší kapsu na větší a sešijte po stranách a uprostřed. 
Vznikne tak dvojitá přední kapsa.
Uprostřed jsem prošila dvakrát, aby to bylo pevnější.




Takto připravené kapsy našijte na tělo kapsáře.
Sešijte po stranách.





Přední i zadní díl kapsáře dole zahněte.




Zbývají ještě přišít šňůrky.
Přichyťte si je k hornímu okraji předního dílu kapsáře.




A je tu finále!
Přiložte k sobě lícem přední a zadní díl kapsáře a sešijte po 3 stranách (těch které jsou na fotce našpendlené).
Nahoře Vám budou vykukovat konce stuhy, její delší část bude "schovaná" uvnitř.

Poté kapsář spodní nesešitou stranou převraťte naruby a poslední nesešitou stranu sešijte.

Pak už jen přivažte k ramínku a můžete vyrazit do školky :-)))





Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.