úterý 9. února 2016

Obal na tablet


Tablet byl dárek, který měl o Vánocích asi největší úspěch.
Baru si ho moc přála, spousta kamarádek už dávno "tabletila" a ona ho na návštěvách vždy obdivovala.
I když mám na tablety a hraní her svůj názor, tak prostě nešlo jinak...
Co by člověk pro jiskřičky v očích svých ratolestí neudělal, že...

Na druhou stranu je fakt, že se dají najít i hry, které jsou zajímavé, jsou tréninkem pozornosti, bystrosti, soustředění...
A mezi námi, ta chvilka klidu, když je pohlcena hrou, taky není někdy k zahození :-))

Dobu, kdy jsem myslela, že budu muset pořídit nějakou tabletu proti tabletu, jelikož její závislost na téhle černé krabičce byla opravdu neskutečná, je naštěstí pryč.
Už to není taková vzácnost, už se asi nabažila a hraje jen občas.

O tabletu to ale dneska nebude.
Spíš o jeho domečku, který jsem spíchla.


Tahle zvířátková látka mě uchvátila a mám s ní velké plány.
Najdete na ní nejen srnku a kočičku, které dominují na tomto obalu, ale i králíčka, ptáčka, sem tam motýla, broučka...
No je to takový mišmaš zvířectva doplněný o mráček, hvězdičku nebo kytičku...

A mají ji i v jiném odstínu, do toho asi také půjdu...




Přední a zadní strana.


A tady malý, rychlý a stručný návod jak na to:

Střihněte si látky dle fota níže.

Náš tablet má 11 x 19,5 cm a obdélníky jsem stříhala cca 15 x 23 cm.
I tak byl obal docela volný, takže jsem ho nakonec okolo prošívala, což ale ve finále vypadá moc hezky.

Vnitřek (hvězdičkový) jsem podžehlila ronopastem.
Stejně tak jeden ze čtyřúhelníků, který bude sloužit jako "záklapka".
Obal se tak krásně zpevní a i případný pád tabletu je vyztuženým obalem zjemněn :-)

Obdélníky sešijte po 3 stranách (2 dlouhých a 1 krátké). 
U hvězdičkové látky si na krátké straně nechte cca 7 cm nesešitých, tím pak budete obal přetáčet.

Vrchní vrstvu (zvířátkovou) otočte naruby, tedy tím pěkným dovnitř.
Hvězdičkovou část nechte otočenou hvězdami ven.
Hvězdičkový "pytlíček " vložte do zvířátkového (pomůcka - musíte mít látky tím pěkným na sebe) a horní okraj prošijte dookola.

Postup je podobný jako u košíků, o kterých jsem tu už několikrát psala, a u nichž se řídím TÍMTO návodem.

Mezi zadní vrstvy vnější látky a podšívky ještě vložím "záklopku", která vznikne sešitím dvou čtyřúhelníků.
Určitě by to šlo udělat i méně složitě a to tak, že byste si zadní díly prostě rovnou střihly včetně záklopky :-)

Po obšití, vyndejte podšívkovou (hvězdičkovou)  část a otvorem v ní obal přetáhněte.
Na závěr jsem ještě obšila dookola po 3 stranách, protože jsem obal měla moc velký a tablet v něm lítal.

Zapínání mám na suchý zip.
Dělala jsme ho až na samotný závěr, ten na záklopce jsem přichytila tavnou pistolí, ten na přední straně obalu jsem přišila.
Určitě by se asi měly všívat ještě předtím, než k sobě spojíte vnější a vnitřní vrstvu, ale já se bála, že je netrefím přesně na sebe :-)

Celkově je asi návod i můj postup dost neprofesionální, ale kdo z Vás mě už nějaký ten čas sleduje ví, že jsem v šití stále ještě na začátku a zatím spíš experimentuji a učím se :-)





A na závěr pár užitečných odkazů :-)

Materiál na tablet jsem všechen pořídila u mé oblíbené MIRUŠ:


Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.