pondělí 9. února 2015

Moje nová kabelková láska


Říkala jsem si, že až si budu příště kupovat kabelku, bude to už nějaká "seriózní". 
Představovala jsem si nějakou větší, jednoduchou, černou, koženou,...
Prostě něco na úrovni pro "velkou" holku.

No, nevyšlo to...
Opět zvítězilo mé hravé infantilní JÁ :-)
Byla to láska na první pohled a já prostě neodolala...

Když jsem jí zahlédla poprvé, myslela jsem si, že jde o malou peněženku na drobné (jen mě teda zarazila cena - na peněženku to bylo nějak moc :-) ). 
Po rychlém prozkoumání jsem zjistila, že jde o kabelku, a při hlubším zkoumání dokonce, že jde o VELKOU kabelku, která pojme i formát A4.
A bylo rozhodnuto!

Já kabelku objevila na FLERU. Pochází z dílny MyFairy a kromě Fleru je možné jí zakoupit i třeba v TOMTO shopíku :-)

Jak se Vám líbí?









A tady dvě fotečky přímo od výrobce:



Vaše kabelkymilující Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.