úterý 9. prosince 2014

Příběh jedné lebky


Znáte tuhle lebku?
No pokud doma máte malou slečnu, tak určitě ano!

Já jí poprvé objevila asi před 3 lety, když jsem nakupovala materiál na mé tvoření...
Líbila se mi, tak jsem jí vzala a vytvořila s její pomocí pár "rebelských" kousků...
Zpočátku to ale vypadalo, že jsem asi jediná, komu se lebka líbí. Věci s ní až tak na odbyt nešly. 
No co, říkala jsem si, holt krok vedle... 
To je na výrobě módních doplňků právě trochu zrádné. Máte pocit, že jste objevili něco úžasného, co určitě oslní, těšíte se až nové kousky vystavíte a ejhle... Davy kupujících nikde...

Pak se ale něco stalo...
Asi 2 roky zpátky moje lebka "vstala z mrtvých".
Najednou tu ty davy kupujících byly!
Čím to může být?

Ahááááá!!! 
Fenomén Monster High vstoupil na náš trh a chytl za srdce skoro každou malou slečnu...
Tyhle Barbie trochu jinak, trochu drsněji, daly mým čelenkám, brožím, náušnicím, sponkám, prstenům a ostatním lebkovým doplňkům trochu jiný význam :-)
Pamatuji si především loňské Vánoce, vyprodaly se mi úplně všechny!
Letos už jsem chytřejší, udělala jsme si větší zásoby (i když už se pomalu tenčí).



Teď před Vánoci, putuji s takovouto nadílkou balíčků na poštu téměř denně a téměř vždy je aspoň v jednom balíčku schovaná nějaká ta sadička s lebkou, která si na svou slávu prostě musela počkat :-)))

Včera vyrazily na svou cestu pod Vánoční stromeček tyto dvě:




Snad udělají radost!!!

Vaše (lebkyobjevující) Lady Tattooch



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.